Αδ. Γεωργιάδης: Πόλεμος στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

 

Αδ. Γεωργιάδης: Πόλεμος στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

 
«Με εμένα πρόεδρο, η Νέα Δημοκρατία θα δώσει μεγάλες μάχες για να λογοδοτήσει ο Αλέξης Τσίπρας για τη ζημιά που έκανε στην Ελλάδα», γράφει ο Αδωνις Γεωργιάδης στο Euro2day.gr. Δηλώνει «πιστός στρατιώτης», αν δεν εκλεγεί πρόεδρος.
Διανύουμε την τελευταία εβδομάδα πριν εκλέξουμε τον νέο πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας. Τον νέο αρχηγό της κεντροδεξιάς παράταξης η οποία, από την αρχή της ιδρύσεώς της από τον εθνάρχη Κωνσταντίνο Καραμανλή, 4 Οκτωβρίου του 1974 έως σήμερα, έχει πάρει τις πιο μεγάλες και γενναίες αποφάσεις για το καλό της Ελλάδας.
Στις 22 Νοεμβρίου, δυστυχώς, όλοι μας απογοητεύσαμε την παράταξη. Και λέω όλοι μας, γιατί σε όλους αναλογεί ένα μικρό ή μεγάλο κόστος στη μη διενέργεια των εσωκομματικών εκλογών. Πληγώσαμε τους ψηφοφόρους μας, του φίλους του κόμματός μας, τους ανθρώπους που μας στηρίζουν και μας αγαπάνε. Για αυτό, αυτή τη φορά, στις 20 Δεκεμβρίου, θα πρέπει έμπρακτα να αποδείξουμε ότι η «πληγή» που ανοίξαμε θα κλείσει χωρίς να αφήσει σημάδι.
Γιατί, στις 20 Δεκεμβρίου, θα αναδειχθεί η ενότητα και το μεγαλείο της παρατάξεώς μας και όχι μόνο ο επόμενος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Θέλω λοιπόν να σας πω, πέραν του όποιου αποτελέσματος της Κυριακής, ότι είμαι εξαιρετικά ευτυχής και υπερήφανος για τη διαδρομή μου καθ' όλη αυτή τη μακρά διαδικασία εκλογής νέου προέδρου της ΝΔ. Γιατί την επόμενη ημέρα και ανεξαρτήτως του ποιος θα είναι ο νέος αρχηγός, εγώ προσωπικά δεσμεύομαι ότι θα είμαι πιστός «στρατιώτης» και θα υπηρετώ τις αρχές και τις αξίες της παράταξης. Θα συνεχίσω να δίνω μάχες εντός και εκτός Κοινοβουλίου, για να μπορέσει η χώρα να σταθεί όρθια στα πόδια της και να βρει ξανά τον βηματισμό της.
Οφείλω, ωστόσο, να επισημάνω ότι με εμένα πρόεδρο, η Νέα Δημοκρατία θα δώσει μεγάλες μάχες για να λογοδοτήσει ο Αλέξης Τσίπρας για τη ζημιά που έκανε στην Ελλάδα. Με εμένα πρόεδρο, η Νέα Δημοκρατία θα πολεμήσει σκληρά την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ χωρίς καμία διάθεση συναίνεσης.
Αυτή την Κυριακή, λοιπόν, Νεοδημοκράτες και Νεοδημοκράτισσες, είναι στα χέρια σας να αποφασίσετε αν θέλετε να φύγει ο κ. Τσίπρας.
Εάν θέλετε μία από τα ίδια, τα χθεσινά, ας μη με ψηφίσετε. Εάν θέλετε όμως κάτι καινούργιο, δραστήριο και μαχητικό, σας ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας. Σας καλώ να μου δώσετε την ευκαιρία κι εγώ θα σας επιστρέψω την Ελλάδα που σας αξίζει.
http://www.euro2day.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!