Ο Φλαμπουράρης απαντά για την υπόθεση των 3,9 εκατ. ευρώ: Δεν συμμετέχω στο ΔΣ της εταιρείας

Ο Φλαμπουράρης απαντά για την υπόθεση των 3,9 εκατ. ευρώ: Δεν συμμετέχω στο ΔΣ της εταιρείας
Μετά τον σάλο που ξέσπασε για την τεχνική εταιρεία του Αλέκου Φλαμπουράρη η οποία πήρε δουλειά 3,9 εκατ. από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, ήρθε η πρώτη αντίδραση από το περιβάλλον του υπουργού Επικρατείας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Συνομιλητές του κ. Φλαμπουράρη υποστηρίζουν πως παραμονές των εκλογών του Ιανουαρίου ο ίδιος σταμάτησε να έχει κάθε επαγγελματική δραστηριότητα.

Ισχυρίζονται μάλιστα πως ο ίδιος κατέθεσε τα πτυχία και έκανε αίτηση για να συνταξιοδοτηθεί. Τονίζουν, δε, πως ο κ. Φλαμπουράρης δεν έχει καμία ανάμειξη με την εταιρεία, αφού δεν συμμετέχει πλέον στο Διοικητικό Συμβούλιο. 
«Δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός»
Ο πρώην υπουργός μίλησε στον Αθήνα 9,84 για το σκάνδαλο, υποστηρίζοντας πως έχει αποχωρήσει από την εταιρεία και τονίζοντας ότι δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός.
«Η πρώην εταιρεία μου πήρε το έργο με διαγωνισμό, ο οποίος έγινε πριν από ενάμιση χρόνο. Κάθε Έλληνας μπορεί να έχει μετοχές σε διάφορες εταιρείες. Δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός. Εγώ έχω αποχωρήσει από την εταιρεία, έκλεισα το επάγγελμα μόλις έγινα υπουργός, παρέδωσα το πτυχίο μου, το εργολαβικό πτυχίο, και υπέβαλα τα χαρτιά μου για σύνταξη. Από εκεί και πέρα, λασπολογίες υπάρχουν αρκετές. Δεν θέλω να ασχοληθώ με νομικές διαδικασίες. Η ιστορία μου 50 χρόνια στην Αριστερά και 40 χρόνια στο επάγγελμα είναι τέτοια, που κανείς δεν μπορεί να μου καταμαρτυρήσει απολύτως τίποτα... Όποια προσπάθεια σπίλωσης γίνεται νομίζω ότι θα πέσει στο κενό...».
Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ 
Τις τελευταίες μέρες η ναυαρχίδα του κίτρινου Τύπου, το Πρώτο Θέμα, επιδίδεται σε μια εκστρατεία διασποράς κατασκευασμένων ειδήσεων και συκοφαντίας ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του. Το συγκρότημα της παραδημοσιογραφίας, όπως και στο παρελθόν, έτσι και τώρα, συνεχίζει το ρόλο του κομιστή της διαπλοκής, σε διατεταγμένη υπηρεσία ενάντια στον ΣΥΡΙΖΑ.
Οι πολίτες, όμως, έχουν και μνήμη και κρίση. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!