Σόιμπλε: «Γενναιόδωρο» το ελληνικό πρόγραμμα

Ως «πολύ γενναιόδωρους» περιέγραψε τους όρους της δανειακής σύμβασης προς την Ελλάδα, ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε συνέντευξή του στο γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό ZDF, ενώ δεν δίστασε να δηλώσει πως δεν έχει κανένα ενδοιασμό να στηρίξει το νέο πακέτο διάσωσης για την Ελλάδα.

«Δεν έχω κανέναν ενδοιασμό να καλέσω τους συναδέλφους του βουλευτές να εγκρίνουν ένα νέο πακέτο διάσωσης για την Ελλάδα», σημείωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών ενόψει της ψηφοφορίας στην γερμανική Βουλή την Τετάρτη.
Για τη στάση του αυτή, ο γερμανός υπουργός Οικονομικών σημείωσε ότι «η ελληνική κυβέρνηση ξαφνικά έδειξε μία έντονη προθυμία να εφαρμόσει τις μεταρρυθμίσεις».
«Μπορώ να επιχειρηματολογήσω υπέρ της έγκρισης του ελληνικού προγράμματος με πλήρη πεποίθηση, εν μέρει επειδή δεν έχω λάβει αυτή την απόφαση ελαφρά τη καρδία για τον εαυτό μου... ότι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να ψηφίσουμε γι’ αυτό (το πρόγραμμα)», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σόιμπλε.
Ακόμη, ο γερμανός υπουργός περιέγραψε τους όρους τηε δανειακής σύμβασης προς την Ελλάδα ως «πολύ γενναιόδωρους», αλλά διευκρίνισε: «είμαι πεπεισμένος ότι θα μπορούσαν να ληφθούν μέτρα που θα καθησυχάσουν το ΔΝΤ για τη βιωσιμότητα του χρέους στην Ελλάδα και θα εξασφαλίσουν τη συμμετοχή του».
Σχετικά με τη συμμετοχή του ΔΝΤ, σχολίασε επίσης ότι «δεν είναι η πρώτη φορά που το ΔΝΤ συνδέει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα με συγκεκριμένους όρους» και πρόσθεσε: «Είμαι σίγουρος ότι θα καταλήξουμε σε ένα κοινή αξιολόγηση και είμαι επίσης βέβαιος ότι το ΔΝΤ, το ρόλο του οποίου έχουμε περιγράψει ως απαραίτητο, θα λάβει μέρος σε αυτό το πρόγραμμα».
Τέλος, ερωτηθείς πάντως εάν ένα Grexit είναι ακόμη στο τραπέζι, ο Σόιμπλε διεμήνυσε ότι «αυτό εξαρτάται από την Ελλάδα».http://www.kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γνωρίζατε ότι το Εθνικό Ζώo της Ελλάδας είναι το δελφίνι;

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!